030 6303631

ADVIES NODIG?

Nieuwste producten

Bedrijfsinfo:
Sitcon BV
KvK nummer: 30239424
BTW nummer: 819292059B01
support@sitcon.nl
+ 31 (0)306303631 
 

Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW


Klik op onderstaande vragen of scroll naar beneden voor ons contactformulier:

 

Hoe kan ik op de website bestellen?

Wanneer u een product wenst te bestellen kunt u bij de productpagina de button 'in winkelmandje' aanklikken, waarna het gewenste product in uw winkelmandje zal worden gezet. Vervolgens vult u uw NAW en adresgegevens in. U selecteert vervolgens uw gewenste betaalmethode, waarna u beveiligd online kan betalen of kunt selecteren dat u het bedrag eerst per bank wenst over te maken (optie: vooraf per bank). Van uw bestelling zal u vervolgens een bevestigingsmail ontvangen. Wanneer bij het product staat vermeld dat het product op voorraad is zal het op werkdagen dezelfde dag middels TNT post of UPS aan u worden verzonden en veelal heeft u dan de volgende werkdag of de dag erna het bestelde product in huis. Wij zenden alle producten in een 'neutrale' witte doos, zonder vermelding van logo of naam. Als afzender staat enkel ons adres vermeld.  

 --> Terug naar vragenlijst     

 -
Hebben jullie ook een winkel en kan ik mijn bestelling afhalen? 

Sitcon is een internet webshop, maar heeft 5 afhaalpunten. U kunt bij ons de spullen afhalen in Utrecht, Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven of Maaseik (Belgie). Wel werken wij met uitzondering van Utrecht en Rotterdam enkel op afspraak en is het noodzakelijk voor uw bezoek telefonisch een afspraak te maken.

Onze productinformatie op internet is erg uitgebreid omdat wij niet alle producten werkend kunnen demonstreren op locatie en onze vestigingen gelden dan ook meer als afhaalpunt.

--> Terug naar vragenlijst

 

 Wordt mijn bestelling discreet behandeld? 

  • Al onze bestellingen worden in een neutrale witte verpakking verstuurd zonder afzender.

  • Facturen worden enkel per e-mail verzonden en de meest gangbare vorm van communicatie is via e-mail. In uitzonderlijke situaties kan discreet telefonisch contact worden opgenomen. Er zal nooit reclame per post worden verstuurd.  

 --> Terug naar vragenlijst


 Wat zijn de verschillende verzendingsmogelijkheden? 

 Nationaal (Belgie en Nederland)   

  • Nederland - TNT. Gratis discrete verzending. Binnen 1 a 2 dagen krijgt u de bestelde goederen.

  • Belgie - TNT. Gratis discrete verzending. Binnen 3 a 5 werkdagen krijgt u de bestelde goederen.

  • Belgie - UPS. Binnen 1 a 2 werkdagen krijgt u de bestelde goederen. €12,45

  • Afhaling op afspraak - Gratis

Internationaal

  • Europe Express - Traceerbaar - Duur: 2 tot 5 werkdagen €24,95

  • International Express - Traceerbaar - Duur: 3 tot 7 werkdagen €29,95

  • Afhaling op afspraak - Gratis

  --> Terug naar vragenlijst

 

Wat gebeurt er als er niemand aanwezig is om het pakketje in ontvangst te nemen?


De postdienst zal een bericht achterlaten waarmee u uw pakket kunt afhalen bij uw dichtstbijzijnde afhaalpunt.    

Terug naar vragenlijst  

 

Naar welke landen verzenden jullie?


Wij verzenden naar alle landen binnen de Europese Unie en enkele landen die hierbuiten vallen zoals de Nederlandse Antillen en Suriname.  

 --> Terug naar vragenlijst 

 

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?


Wij accepteren:
  

  • Overschrijving naar onze Nederlandse ABN AMRO bank of Belgische Fortis bank

  • Betaling aan de postbode (Rembours) Extra kosten: € 16,95 NL, € 24,95 BE  

  • Betaling via Bancontact of Mister Cash

  • Betaling via Ideal ( http://www.ideal.nl/ )

  • Betaling rechtstreeks met Visa en Mastercard ( http://www.ogone.com/ )

  • Betaling met Visa en Mastercard via Paypal ( http://www.paypal.nl/ )

  • Contante betaling bij afhalen

 --> Terug naar vragenlijst  

 

Hoe weet ik dat alle door mij ingevulde persoonlijke informatie of betaalkaart informatie niet kan onderschept worden door derden?

Sitcon maakt gebruik van een eigen hoogwaardig 128 bit beveiligingscertificaat van Geotrust. Dit houdt in dat al uw vertrouwelijke informatie via een gecodeerde verbinding verstuurd wordt. Niet alleen tijdens de betaling maar ook tijdens het registreren en inloggen zodat het onderscheppen hiervan vrijwel onmogelijk is.

Ogone maakt gebruik van de uiterst veilige 3-D secure methode ontwikkelt door Visa speciaal voor online transacties. De 3-D secure standaard ondersteunt "Verified by Visa" en "Mastercard Securecode". Ogone zelf wordt nogmaals constant gemonitord en beveiligd door Verisign.    

Als extra opteerden we voor de optionele "Fraude Detectie Module" van Ogone (http://www.ogone.com/ ) om uw gegevens nog eens dubbel te beveiligen.

Daar naast wordt onze webshop door een expert team van software ontwikkelaars (http://www.magento.com/ ) bestand gehouden tegen alle laatste nieuwe hackertechnieken door de installatie van de laatste nieuwe beveiligingsupdates.

Wij garanderen u dat al het mogelijke is gedaan om u een zo veilig en aangenaam mogelijk verblijf op onze website te garanderen.

--> Terug naar vragenlijst

 

 

Kan ik producten ook retourneren? 

U kunt zich beroepen op het herroepingsrecht en zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen deze retour sturen waarna wij na ontbinding van de aankoopovereenkomst het volledige aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen op de rekening aangegeven door de consument bij retourzending worden overgemaakt.  Het herroepingsrecht gaat in op de dag na aflevering van het product. U mag de producten beoordelen / gebruiken zoals dat ook in een winkel mogelijk is. De producten dienen onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking retour worden aangeboden. Wanneer er toch sprake is van waardevermindering (schade) dan zal dit aan de klant in rekening worden gebracht. Voordat u het product aan ons stuurt is het voor een snellere afhandeling aan te raden het met de bestelling meegezonden retourformulier te gebruiken of die nogmaals via support@sitcon.nl aan te vragen. Wij zullen de ontvangst van het formulier per mail bevestigen.  
-
Belangrijk:
Bij de 'spy' producten wordt door de aard van de producten en het veelal eenmalige gebruik grondig gecontroleerd of het product daadwerkelijk ongebruikt is en waar anders kosten in rekening voor gebracht kunnen worden. Software en speciaal voor u gemaakte producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht wanneer de verzegelde verpakking is verbroken. Dit staat wanneer van toepassing vermeld bij de productinformatie.
-
Retouradres:
Sitcon BV
Afdeling retouren
Twentehaven 11
3433 PT Nieuwegein
Nederland 

--> Terug naar vragenlijst

 

 
Hoe is het geregeld met de garantie?

Hoewel wij grote zorg besteden aan het kwaliteitsniveau en de verpakking van onze producten kan het zijn dat een product u defect bereikt of defect raakt.  Wanneer een product u defect bereikt vervangen wij deze kosteloos met een nieuw product. Wanneer een product binnen de wettelijke garantietermijn defect raakt, dan hanteren wij een reparatietermijn van ongeveer 3 tot 6 weken. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Verder hanteren wij een fabrieksgarantie van 24 maanden. Wij verzoeken u voordat u het product retour zendt u eerst middels onderstaand contactformulier ons aanschrijft met de omschrijving van het probleem en uw factuurnummer.  Wij zullen op de aanvraag binnen 2 werkdagen reageren.   

--> Terug naar vragenlijst    

-

Hoe is de klachtenafhandeling geregeld?
Hoewel wij streven naar een zo goed mogelijk verwerking van uw bestelling en de producten testen op kwaliteit kan het altijd voorkomen dat u een klacht heeft. Een klacht kunt u in eerste instantie telefonisch aan ons melden, waarbij wij wel verzoeken dat u tevens per e-mail een duidelijke omschrijving stuurt van uw klacht. Binnen 2 werkdagen zullen wij dan inhoudelijk op deze klacht reageren en proberen met u tot een bevredigende oplossing te komen. Wanneer u met ons geen oplossing voor de klacht kunt vinden kunt u deze voorleggen aan de geschillencommissie van de stichting Thuiswinkel waarbij wij zijn aangesloten. Deze stichting is onafhankelijk en beschermd de rechten van de consument. Zie verder: www.sgc.nl


Ik heb een vraag die niet is beantwoord

Aarzel niet en stel uw vraag via onderstaand contactformulier. Wij streven erna uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden.


--> Terug naar vragenlijst 

   

Contact ons

Contactgegevens

* Verplichte velden

Web Analytics
Google